, , , ,

Cennetin kokusu doğuyor,mevlit kandiliniz mübarek olsun

 

Mevlid Kandili, cennetin kokusu doğuyor. 

Bu kandil yılın son kandili olacak.

Hoş geldin efendiler efendisi, hoş geldin gönüllerin sultanı.

Bol bol dua edelim, bol bol salavat getirelim, tesbihler çekelim.

Kalpten gönülden bütün bedenimize şifa dileyelim.

Secdeye varalım, namazlarımızı kılalım.

Hadi durmayın, gökler yerler efendimizi karşılamaya hazırlanıyor.

Ne büyük heyecan ne büyük sevinç, bu ayda doğum eden annelere müjdeler olsun.

Ya İlahel Alemin

İlk yarattığın nur, Efendimiz'in nuruydu. Sen O'nu var etmeden evvel gündüzün geceden, baharın da kıştan farkı yoktu.

İyilikler, kötülüklerle iç içe; akıl nefse yenik, ruh da bedenin esiri idi.

 O Güzeller Güzeli.

Varlığın sırrını keşfedip akla yüksek hedefler gösterdi.Ya Rabbi inananları karanlıklardan aydınlığa çıkaran Allahım. 

Her gün biraz daha azgınlaşan şu zulmetleri o kutlunun ışığıyla dağıtıver, herkesi inleten zulüm ve adaletsizlik ateşini söndürüver.

Her şekliyle kine, nefrete, düşmanlığa kilitlenmiş şu zavallı ruhların boyunlarındaki zincirleri çözüver.

Sevgiye, merhamete, şefkate hasret giden sinelerimizi muhabbetle, hoşgörüyle coşturuver.

Ruhlarımızı aklın aydınlığı, gönüllerimizi de mantık ve muhakeme enginliğiyle buluşturuver.

Bizi kendi içimizdeki hicran ve hasretlerimizden kurtarıver.

Ya Rabbi Allah’ım şu an hasta yatağında dua bekleyen yardım isteyen senin adınla yaşafi şifa ver.

Sana acılan elleri boş çevirmezsin,çaresizce sesleniyoruz yardım et.

Biliyorum anlıyorum nefsimize kandık yenildik yenik düştük,Sen şu aciz kulunu gör duy affet yarabbi.

Dünya haline toz pembe şeffafına kandım,  görmedim çünkü kalbimi  körelttim  kapattım sen af et beni.

Ailemi sevenlerimi ümmeti Muhammeti dünyada acı çeken iyi kullarını koru yardım et.

Bedenim ruhum bu evrenden ayrıldığı vakte kadar günahlarımı af et.

Beni bağışla beni ilmimi çoğalt aklımı kalbimi bir eyle. Bilgeliğimi aktarmayı nasip eyle 

Amin🙏

Melike Aydın

Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder