, , ,

Terazi Burcu Esmaları ve Olumlaması

Terazi Burcu Esmaları ve Olumlaması

 

Terazi Burcu Esmaları ve Olumlaması

Zamanı iyi değerlendir, hangi sıkıntıların olursa olsun bunun üstesinden gelebilecek güce sahipsin. Bu güne ve  yarına odaklan.  Sen  seni sevenlere ihanet etme, en büyük ödülün inancın inancını kaybetme.

Esma Ül Hüsna Desteğin olacaktır 

Pazartesi, Salı ve Çarşamba: Ya MELİK ( c.c ) (180 defa oku) Görünen ve görünmeyen bütün mülkün sahibi mülk ve saltanatı devamlı olandır.

Yaşamınızda şifa kaynağınız maddi, ve manevi sahip olmak istediğiniz her şeye oluş ve durumlarla ilgili bu Esmayı zikrederek büyük aşama kaydedebilirsiniz. 

Ya Melik Esması kişiliğinizde hakim olmak, yönetmek, kontrol etmek gibi tüm özellikleri yukarıya çekecektir. 

Perşembe ve Cuma: Ya NUR ( c.c ) (256 defa oku) Alemleri nurlandıran, dilediğine nur veren ve Nur olandır.

Bu Esma en genel anlamıyla ışığı var eden, ışığı getiren, alemlere ışık olan anlamındadır. Yaşamınızda ışığın o muhteşem gücünün devrede olmasını istiyorsanız bu Esmayı sıkça kullanın. Ayrıca bu Esma sıkıntıda olan, daralan kişilere harika bir ferahlık verir. 

Terazi burcu olumlaması

(Haftanın her günü, günde en az 41 kez bir bardak suya içerek aşağıdaki sözler  tekrar edilecek)

Tüm yaşamımı kolay ve değerli bir hale getiriyorum. Ben her şeyin en iyisine layığım.  Şükürler olsun kabul ediyorum zamanımı iyi kullanıyorum ışık benimle temiz berrak zihnim arınıyor su gibi zenginlik bana geliyor kabul ediyorum şükürler olsun kabul ettim.

Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder