, , ,

Akrep Burcu Esmaları ve Olumlaması

Akrep Burcu Esmaları ve Olumlaması



 Akrep Burcu Esmaları ve Olumlaması

 Yaşamı yaşantını yaşanmışlıklarını bir tarafa bırakarak nedenleri niyelerle kendini suçlayarak geçiremesin. Suçluluk duygusundan arınma zamanı, sen kıymetlisin  kendine güvenme zamanı geldi. Umutlarını gelecekteki planlarını askıya  alma, şimdi uyanma kalkma zamanı. 

Esma Ül Hüsna Desteği

Pazartesi ve Salı: Ya SAMED ( c.c )  (268 defa oku) Her şey ona muhtaç, fakat kendisi hiçbir şeye muhtaç olmayan.

Samed Esması genel anlamıyla, Yüce Allah'ın yarattığı her şeyin ona muhtaç olması fakat onun hiç bir şeye muhtaç olmaması anlamını yansıtır. 

Samed Esması var oluş alemine bireysel güç olarak yansır, bu güç bizlerin bilinçlerinde ihtiyacımız olan her şeye ulaşacak ve hiç bir aracıya gerek duymadan bunu gerçekleştirecek yetkeyi verir. 

Elbette ki Samed Esmasının yansıması çok fazla yön içermektedir, başarı, hakimiyet, odak olmak, idare,  gibi bir çok yön bu Esma ile ortaya çıkar. 

Samed Esmasını sıkışık bir durumda kaldığınızda bolca anın, üzerinize çektiğiniz etki olaylara güç yetirebilmenizi sağlayacaktır. 

Perşembe,Cuma ve Cumartesi  YA MUSAVVİR ( c.c ) (336 defa okuyun) Tasvir eden, her şeye ayrı bir şekil ve hususiyet verendir.

Bu Esma en genel anlamıyla yaratılmış her şeye şekil, suret veren manası taşımaktadır. Bu esmayı yaşamınızda yeni şeyleri var etmek, kendiniz bir şeyler tasarlayıp ortaya çıkarmak yolunda kullanabilirsiniz, ayrıca var olan olay ve durumlarla ilgili yeni yollar ve düşünceler de ortaya çıkacaktır.

Akrep Burcu Olumlaması

(Haftanın her günü, günde en az 41 kez bir su bardağı suya aşağıdaki sözleri söyleyerek  tekrar edilecek, sonra su içilecek) 

Her gün daha çok ilerlemek için kendime izin veriyorum, umutlarıma kavuştum oldu kabul ediyorum. Kendimi seviyorum beni sevenlere sadık kalıyorum her şey hayrıma olacak şekilde gerçekleşiyor. Su gibi zenginlik maddi manevi akıyor, şükürler olsun seçtim kabul ettim.

Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder