Kasım ayı olumlaması


Kalbinin kapılarını aç,

 Bu haftaya Yunus Emre’nin bir sözüyle başlayalım.

 ''Bir bahçeye giremezsen, durup seyran eyIeme. Bir gönüI yapamazsan, yıkıp viran eyIeme.''

Böylece insani ilişkilere bir "ölçü" koyuyor. Tüm ölçülerimizi kaybettiğimiz şu çağda, bize ne kadar da değerli bir şeyi hatırlatıyor değil mi?

İlim  kendini bilmektir . Kötü giden her şeyi geride bırakmak için dolunay bizleri şifalandırsın. Şifa bedenime ruhuma, beni zenginleştirsin, zenginlik bana su gibi akıp gelsin. Kendimi manevi anlamda güçlü hissediyorum. Gücümün farkındayım her şeyin gelip geçeceğini ve her şeyin yoluna gireceğine eminim. Yaşadığım tüm sorumlulukları üstlenip kabul ediyorum ve tüm sorunları geride bırakmak için şifalanıyorum. Kendimi çok seviyorum.  



Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder