, , ,

Atalarımızdan bizlere geçen negatif enerjilerden arınma ritüeli.

DNA'nın hafızası var

Atalarımızdan bizlere geçen negatif enerjilerden arınma ritüeli.

DNA'nın hafızası var ve atalarımızın deneyimlerini saklıyor!
İsmimizi veren kişinin geçmişe ait kötü enerjileri, korkuları DNA mız dan bizlere de geçiyor.
Köklerimizden gelen negatif enerjilerden arınmamız için aşağıdaki ritüeli hep birlikte yapalım.

21 gün devam edebilirsiniz.

İsminiz ve soyadınızı söyleyerek başlayın.
Allahım, babamın genetik hastalıkları, imtihanları, hataları, yanlışları, günahları, korkuları, öfkeleri, büyük konuşmaları, takıntıları ve kul hakları bana zarar vermesin, isminiz soy isminiz….. benim üzerimden kaldırılsın
Allah'ım Annemin genetik hastalıkları, imtihanları, hataları, yanlışları, günahları, korkuları, öfkeleri, büyük konuşmaları, takıntıları ve kul hakları bana zarar vermesin, benim üzerimden kaldırılsın
Ana rahminde olduğum süre boyunca hepsinden bana gelen bende kayıtlanarak benim karakterim sandığım tüm aydınlık olmayan kopyalamaları, yıkıcı hücresel anıları,
(kendi hamilelik döneminde aldığım) ne kadar içeriden ve dışarıdan anneden, babadan, akrabalardan, komşulardan, yakınlardan, insanlardan maddi ve manevi hastalıklar varsa onlarda bana zarar vermesin ve benim üzerimden kaldırılsın
Atalarımla yapmış olduğum tüm öğreti kontratları bitirilsin, aldığım roller iptal edilsin.
Atalarımdan bana aktarılan burada açığa çıkan ve çıkmayan atalarımla ilgili tüm blokaj düğüm direnç ve negatif kayıtlar; DNA’mın tamamından sonsuza dek kaldırılsın. Yükselmemi engelleyen tüm bağlılıklarımı, tüm düğümlerimi, onlardan bana aktarılan; tüm ruh parçalarını, kök inançları, karmaları, tüm söz - yemin- ant ve anlaşmaları, ah - lanet - beddua - göz - nazar - büyü - stres ve tüm negatif enerjileri, onların yarım kalmış deneyimlerine olan sadakatimi iptal ediyorum!
Şimdi ve burada tüm zaman mekan boyut frekans evren ve yaşamlarda sonsuzluk boyunca ezelimde ebedimde ve tüm nesillerimde serbest bırakıyorum.

Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder