, ,

Gonca isminin analizi-Melike Aydın

 
gonca isminin analizi

Aralık ayında söylenene değil söyleyene dikkat edeceksin.

 Gonca;

Son zamanlarda bazı şeyleri çok güzel yaparken eline yüzüne bulaştırdın.  Satürn, Merkür, Uranüs ,Neptün  ve Venüs son 6 ay sizleri ikili ilişkilerde, iş hayatında sürekli uyardı. Önce enine boyuna bir düşüneceksin.Ben nerede hata yaptım, nerede yanlış kararlar aldım, kime değer verdim, kim beni değerleştirdi bunları göz önünde bulundurarak duygularınız daha net olarak kendinizle yüzleştinizde daha sakin daha temkinli güvenilir adımlar atacaksınız. Her anki birine yardım ederken kendinizi uzun süredir askıya aldınız. Gezegenler bu süreçte sizlere maddi manevi olarak büyük imtihanlar yaşattı. Artık bu imtihan süreci tamamlamlanıyor.
Aralık ayında söylenene değil, söyleyene bakacaksınız . İleriye yönelik yeni fırsatları aralıyor, daha net olarak daha güçlü adımlar atacaksınız.
 Yakın zamanda iş değişimine hazır olun, yeni gelişmelere açık olun. Kendinizi duygusal olarak güçlendirin, kendinize güvenin sarılın.
Eğer değişim istiyorsanız bunun üstesinden gelmeniz  için ruhunuza yatırım yapın. Sizleri destekliyen gezegenler bu fırsatı veriyor.
 2023 yılı  şans açısından oldukça iyi şekilde temsil ediyor, pozitif düşünerek hareket ederek adım atın.



#goncaisimleri #isimlerinanlamı #isimlerinenerjileri #melikeaydın #isimanalizi #isimanalisti

Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder