, , ,

Ani şoklara hazırmısınız?



Ani şoklara hazırmısınız?

 Kasım ayı 15/16/25/28/ en önemli geçişlerimizdir.

Önemli olan sağlığımız; özellikle kalbiniz yoğun stres altında.

Kalp problemleri  olanlar dikkat! olmayanlar aşırı stresten ani sıkışmayla ve çarpıntıyı tetikliyebilir.

Ani kazalara dikkat, kasım çıkana dek sizi ara ara uyarmak istiyorum ve sizlere hatırlatmak istiyorum.

Kasım  ayında sözlerinize kelimelerinize dikkat edin lütfen.

Baskın tarafınızı ön pilana çıkarmak isterken, her şey lehinize  tersine döne bilir.

Sosyal yazışmalarınıza dikkat, hatalı yazılar aksilikler yaşıya bilirsiniz.

Bilgili davranayım derken ava giden avlanır.

Sosyal medyada kasım sonu hiç ummadığınız ünlüler arasında büyük krizlere şahit olacağız, ey vah bunu da gördük diyebilirsiniz.

Sosyal medya ve sanat camiası gündemde, şike olayları tehditler.

Senin tahtın benim tahtım kalmayacak.

Kadın şiddet olayları, kadın isyanları, kasım sonu aile içi şiddetlere dikkat.

Ani gök olayları kasım sonu başlıyor, aralık şubat devam edecek.

İnanılmayacak olaylara şahit olacağız, ne diyorum biz bize dua edelim .

Gelelim sözümün sonuna , İletişim anlamında  süregelen söylemlerin artık geçerliliğini yitireceği, topluma ve bireye inen bir mükemmeliyetçilik ile tüm kurumların, liderlerin sorgulandığı bir döneme pencerelerimizi açıyoruz.

Değersizlik inancının gün yüzüne çıkacağı ve bireylerin sistemlerle ve sosyal devlet ile ilgili sorgulama sürecine girip, harekete geçeceği bir dönem de diyebiliriz.

 Dini konularda propaganda faaliyetlerinin artacağı ve din yandanşlı bir eğilim olacağı görülecektir.

Ey vah eyvah dini kullanarak ne hale geldik.

 Allah güzel yürekli salih kullarla hayırlı insanlarla hayrımıza gelişecek kişilerle karşılaştırsın diyorum.

Sağlıcakla kalın.

Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder