, ,

Kendinizi olumlu yönden bilinç altınızı ruhunuzu bedeninizi zihninizi yenileyin


Kendinizi olumlu yönden bilinç altınızı ruhunuzu bedeninizi zihninizi yenileyin!

Kasım ayının son bir haftasında kendinizi olumlu yönden bilinç altınızı ruhunuzu bedeninizi zihninizi yenileyin, yenileyin ki yeniliğe açık olun bütün  benliğinizle ışık tutun  

 Aralık ayına şimdiden kalpten olumlu hayrınıza gerçekleşen enerjinize açın açın ki tüm gücünüzü hissedin.

İsminizle isteyin , olumlu cümleler sizi destekleyecektir. 

  Bu yaşam bana ait ve ben kendi yaşamıma ait kararları kendim vererek yaşamıma sahip çıkıyorum. Kararlarımı alırken, tüm bilgi ve becerilerimi, tüm yeteneklerimi, bana bahşedilmiş tüm yaratıcılığımla  cesur şekilde kullanıyorum. Sevgimi, neşemi, canlılığımı çevremdeki herkesle olan iletişimimde bir köprü olarak kullanıyorum ve hem kendimin hem de bütünün hayrına olan seçimleri yapıyorum.

 Kendimin ve çevremdeki herkesin özel olduğunu, hepimizin yolu ayrı da olsa varacağımız yerin bir olduğunu ve bu birliğinde hepimizin hayrına olduğunu kabul ediyor ve kalpten destekliyor  onaylıyorum.

Şükür dualarınızı kendinizden sevenlerinizden esirgemeyin ,istediğiniz esmaları okuya bilirsiniz.

Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder