, , , , , , ,

2 Ocak 2022 Oğlak Burcunda Yeni Ay

2 Ocak 2022  Oğlak Burcunda  Yeni Ay

2 Ocak 2022 Oğlak Burcunda Yeni Ay 

 Uranüs etkili yeni ay sürprizlerin yanı sıra güzel başlangıçlar vadediyor. Gökyüzünde aynı zamanda Venüs ve Neptün arasında da üçgen bir açı var. Aşk için oldukça güzel zamanlar ancak Venüs aynı zamanda retro da olduğu için geçmişteki hesaplaşmalar gün yüzüne yeniden çıkabilir. Uranüs etkili yeni ayı  dualarımızla destekliyoruz.

Hoş geldin yeni ay. 2022 yılının  ilk yeni ayını karşılıyoruz. Yeni Ay hayatlarınızda genel olarak yeniliklere yeni başlangıçlara,  dualarınızla enerjinizi yükselerek ilerlemeniz adına çok kudretli ayrı bir güç veriyor. Yeni ayın gücünü hayatınıza almanız sizin hayatınız için mucizeler yaratır.

 2022 yılının hayrımıza gelişmesi için yapmanız gereken en basit ve kolay yöntem, her ay yeni ayın tarihini öğrenerek özellikle yeni başlangıçlarınızı, önemli kontratlarınızı ve uzun süre devam edecek projelerinizi yeni ay zamanında başlatmak ve yapmak olabilir. Çok kuvvetli bir etki yarattığını göreceksiniz. Çünkü Ay, yeni ay döneminde yükselişe geçer ve dolunay tarihine kadar yükselmeye devam eder.

İçimizde inanç ve azim  olmalıdır.  2022 yılı için iyi dileklerimizi yazıyoruz ve yeni ay dönemindeyken şükran dileklerinizi  niyetlerinizi ve rüyalarınızı daha fazla yazmanızı tavsiye ediyorum.

 Şimdi sizlere tavsiyem, sevdikleriniz, ailenizle dostlarınız ile yan yana gelin. Beraber şifa çemberleri kurun. Enerjisi yüksek mekanlara gidin. Evinizde arındırma yapın ve kendinizi yenileyin… 

Yeni ay olumlaması ve duaları

Dinç ve özelim, enerjim yüksek. Her an yaşam beni yeniliyor, tüm enerjim beni bugün en iyi halimde tutmak için çalışıyor. Ben inandığım gibiyim, olmak istediğim kişiyim. Dönüşmeye niyet ediyorum, arınıyorum ve yeniden başlıyor korunuyorum. İsteklerim oluyor, enerjimi doğru ve net kullanıyorum. Başarılıyım, kendimi seviyorum, etrafımdaki insanları seviyorum. Kendimden özür diliyorum, güvende olmayı sevgiyi ve huzuru her şeyi kolayca halletmeyi ve akışı artık yaşamımda kabul ediyorum. 

Yeni ayda dileğinizi özel niyetlerinizi odaklanın.

 66 kere ya Allah 

120 kere Ya azim

 489 kere Ya Fettah 

 Tövbe süresi okuyun.

 21 kere Peygamberimiz adına salavat getirin.

 9999 kere ya Allah zikri 

 Ve sonra şu cümleleri okumanızı tavsiye ediyorum.

 Her şeyin en kötü gitti, anın bir ötesi benim için zaferdir.


Yeni ayın bizlere manevi mesajı 

Her şey Allah’a dönerek mümkün, başka yerlerde sonuç aramak tamamen güç ve zaman kaybı. Kişinin kendini bile reddetmesi geçici, her çöküş gizli zaferler getirecek, pes etme. Sen yeniden başla ve üret diye gelen bir çağrıdır.    Neler olduğu önemli değil, nasıl karşıladığın önemli. Çaresizliğe teslim olma,  hayatında değerini takdir etmediğin çok şey var, bunları takdir ettiğinde yeni kapılar açılır.  

Yaşamındaki olayları ne kadar olumlu fark eder ve sahip çıkarsan  o kadar büyüyor çekim alanında enerjinde. Allah sayısız kapıyı sahip ve bir anda isterse açar sana. En büyük kapıları, şans da, kısmet de hazır olan her kalbi bilir o. Kalbe gelip misafir olur.

Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder