, ,

Evlat sahibi olmakta zorlananlar için dua


Evlat sahibi olmakta zorlananlar için

 Meryem Suresi 6. ayet 

Yağmur suyu ve evdeki su karışımına Meryem Suresi ni okuyup dinleyin ve suyu için.

Unutmayalım ki isimlerimiz doğum tarihlerimiz ve harflerimiz ismi azam duasın da Allah‘ın 99 ismin de geçmektedir. Ne kadar inişli çıkışlı bir hayatımız olursa  olsun, hayat bizlere mucize bir şekilde dualarımızın karşılığını verecektir. İsminiz de kendinizi bulun, soyadınız da kendinizi bulun. Hayatta ne kadar tıkanmalar ve sıkıntılar yaşarsanız yaşayın, isminiz sizin en güzel kapınızı açacak. İsimler harflerin titreşimleri, evrendeki tüm gezegenler titreşimi ile sizlere bolluk ve bereket için  her harfinizi teselli eder siz. Teselli ikramiyenizi almak istiyorsanız ismi azam duasını okuyun, İsmi azam ve Allah’ın 99 her harfi bizlere bolluk bereket sağlık huzur ve gelecekteki en güzel yolumuza aydınlatmaktadır .


Bu haftaki olumlamanız.

 Dönüşmeye niyet ediyorum arıyorum yeniden başlıyorum. Korunuyorum isteklerim oluyor ,enerjimi doğru ve net kullanıyorum. Başarılıyım her alanda her duruma karşı dualarım beni destekliyor. Kendimi seviyorum, kendime değer veriyorum, kendime saygı duyuyorum ve karşımdaki kişilerden de saygı görüyorum. Şükür ediyorum, şükürlerimin karşılığını alıyorum sevgiyle enerjimi serbest bırakıyorum.

Mutlu ve huzurla kalın.

Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder