, , , , , ,

24 Temmuz Dolunayının Su Grubu Burçlara Etkileri

24 Temmuz  Dolunayının Su Grubu Burçlara Etkileri


Kulak ver sezgilerine ?  

 Balık, yengeç, akrep.

Maneviyat ateşi dolunay da yakıp kavururken, ateşinden değil, serinliğini düşünerek adım at.

Korku endişe güvensizlik seni iklimde bırakıyor. Kendini rahat bırak bu dolunay sizleri serinletsin şifa versin verim versin. Manevi ateşten  korkma, yaptıklarından kork. Kazandıklarına bir bak, kaybetmekten korkma. Kaçırdığın ne varsa almak için seni destekliyor, önce kendinle şifalan.

Sana yapılan her vefasızlık senin hayrına işliyor, korkmadan  ileri bakarak yürü.

Bunca zaman  işinle, dostunla,  bitmek bilmeyen bir imtihanla, sürekli engellere karşı kuş gibi çırpındın durdun. Kanatın kırıldı sardın, yeniden uçtun . Ayağın taşa değdi yine yürüdün.  Bu güne kadar her cefayı çektin. Sendeki azim sendeki güç, sendeki maneviyatla bu dolunayda yüzünün gülme zamanı.

Aile kurup çoğalmak , iş alanında  kazancınızın artışı ve kendini güvende hissedeceğin bir sürece giriş yapmış bulunuyorsun. Şimdi kazanma, güce güç katma zamanı.

Bu güne kadar her ne yaşanmışsa yaşansın, affet bağışla. Kendine bir söz ver, ben affettim ,yapılan her şeyden feraset ettim. Bundan böyle en güzeli seçiyorum, asla beni üzenleri değil yüzümü güldüreni gerçek anlamda bana dost olanları seçiyorum. Kararlarınızın arkasında durun. Her acı gelip geçicidir, her acı keder bir yolun aydınlanmasıdır, her zorluk bir müjdelenmeyi gösterir.

Size tavsiyem, bu süper manevi dolunayla birlikte gelen enerjiye eşlik edin.

Saf güçle güçlenin, hediyelere açık olun, teşekkür edin, kabul edin, rahatlayın.

Hayatı yaşayın, güzel düşünün. Hayat kısa yol uzun, faydalı işlere açık olun. Amacı olmayan negatif düşünceli insanlardan uzaklaşın.  Zamanınızı iyi değerlendirin. Şunu unutmayın, iyi hareket iyi düşünce sizi destekler .Eğer merhamet arıyorsanız, dolunay bu merhamete eşlik edecektir.

Uyanma zamanı!

Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder