, , , , ,

Ağustos ayı enerjilerinin uyardığı harfler


Ağustos ayı enerjilerinin  Uyardığı harfler


Ağustos ayı enerjilerinin uyardığı  harfler

Sevgili dostlar  sadece Ağustos ayı enerjilerinin uyarıda bulunduğu harfleri burada okuyacaksınız.

 İsminizin içinde bu harfler var ise:

 Ağustos ayı nabzınızı yokluyor!

A- İkilemde kalma, zor olanla savaş barışık ol.

B-Maneviyatın ilacın şifan, şifana yönlen. Bol bol dua et.

Ç-Asla olmaz deme. Kendine güven.

G- Kendini sorgulamaktan vaz geç

H- Sözlerine dikkat et! Yok yere tatlı canını üzme. 

K-kararlarının arkasında durmasını bil. Sesiz kalmamalısın hakkını ara.

 İ-Sabrını taşıranlara dikkat et. Düşüncelerini kontrol et, öfkene yenilme. 

M-Duygularının pençesi olma, mantığınla düşün. 

N-Şükret ,kendini ihmal etme.

L- Kendinle yüzleş. 

Ü- Kendinle savaşmayı  bırak. 

R-Çekinken olma,  kendini ifade et .

Ş- Asla vaz geçme, tevekkül et  

S- Sevgini göster ,sevgiyle kucakla. 

V- Tevekkül et, sabret, pes etme.

Z- Zaman ilaçtır, sesini yükseltme. Egonu ölçüde tut.


Ağustos ayı enerjileri harfleri açıkça tetikliyor!

 Acılar insanı zayıflatmaz aksine güçlendirir, sen suya bir taş attığında dalgaları kontrol edemezsin. Asla aptal yerine koyulmayın.  İnkar edenlerden bağlantınızı kesin, gözün gördüğünü kulak duyacak. Duygularınızı yem etmeyin, yeşil  dünyanı kuraklaştırma. Gizemli insanları araştırma, bu hayat keskin bir kılıç.  Hayat sigortan duruşundur. 

 Kendine güven, içinde kendini hisset aslına dön. Tekrar başarısız olurum deme,  hak edene öyle güzelliklere açık olur ki sen bile inanamazsın. Kulağını kötü sözlere kapat, dilini güzel cümlelerle besle.

Güzel düşün ki,  düşüncelerin de seni desteklesin. Seni sen yapan doğru bildiklerindir, seni sen yapan vicdanın rahatlığıdır, seni sen yapan  varlığına şükredişindir.  Seni sen yapan merhametli oluşundur ,seni sen yapan dostuna sevdiklerine değer verişindir. Seni sen yapan emanete ihanet etmemendir, seni sen yapan kendine saygı duymandır. Sana saygı duyan insanlarla birlik ol. Kendini erteleme, kendine zaman ver .Zor gününde yanında olan insanlarla bağını koparma, en çok kendini sev, sonra şifanı bilgini aktar. Kendine iyi geleni sev  ve şu cümleleri tekrarla. Beni yoran beni sırtımdan bıçaklayan, beni inciten, benim duygularımı sömüren, beni hırpalayan her şeyi özgürce arkamda bırakıyorum.

Beni bağlayan her şeyi affediyorum. Bundan böyle özgürce kendimi seçiyorum ,sevgiyle bağlarımı birleştiriyorum. Bundan böyle bolluk bereket sağlık huzur talep ediyorum. Kabulleniyorum, huzurluyum şükürler olsun. 

Niyetim gerçekleşti, tüm benliğimle huzurla kabul ediyorum.

 Allah sabredenlerin yanındadır.

 Bakara süresi (153)  Ayet.

 İnsanın en yararlısı, insana yararlı olandır. Mevlana

Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder