, , , ,

6 ekim yeni ayın rakamsal enerjileri

 

6 ekim yeni ay


Yeni ayın karanlığına değil aydınlığına yürü.

 6 ekim hava elementi terazi burcunda yeniayın  rakamlarını incelediğimde sordum ne haldeyiz.

  6 rakamı oldukça ilginç bir sayıdır.   Maneviyatı  destekleyen bir sayıdır. Eril bir sayıdır. Dişi erkek, dişi kadın, karma karışık enerjiler .Olumlu düşünmek hepimizin hayrına gelişmesi için öncelikle bu yeni ay enerjisi için şunu söylemek istiyorum. İçimizdeki bu karanlığın yok olması için değişime açık olmamız gerekiyor.  Bu değişimin şakası yok, sarsıntı sert ama uyarıcı. Tezatlar içinden çıkan bir dönüşümün başlangıcı. Öyle bir güç, öyle bir ateş ki, Hz İbrahim'in ateşe atıldığı, ateş kıvılcımı diye bilirim.

Bir taraftan yakıyor, bir taraftan yıkıyor, bir taraftan da merhamet ediyor. Zaman zaman rüya gibi, bir varmış bir yokmuş.  Bu süreçten yeni bir ben ile çıkmanız lazım. Çünkü özellikle (6 )sayısını bizlere kendinizi bulmak ve keşfetmek ve yeni bir ben olmayı vurguluyor.

  İmanın şartı 6

Karanlığa değil aydınlığa  kendi ışığına yürü, kendini bul.  Soğuk suları yüreğinle ısıt, kalbini buz yapan karlı buzlu  kaplamış duygulardan imanınla ısıt.   6 rakamı yeniden yeşermeyi, karanlıkların aydınlanmasına uyan diyor . Gecenin gündüze, gündüzün geceye  kavuşması gibi çabala.

Yunus'un sabrı  kuyudan çıkıp mısıra sultan olması gibi.  Hava elementi duygu karışıklığını anlatır, 

Bir tarafta ise ateş elementi, araya girmesiyle ruhu anlatır. Yeni bir ruhla şekillenen enerjimizi, duygusal dünyalarımızı oluşturacağı bu yeni benlik içinde , kökten değişim gelen değerlerle oluşacak. 

Kendinizi yoklayın sorgulayın ve   size sizi yansıtan aynalarla yüzleşeceğimiz bir yeni ay.

 İlişkiler, ortaklıklar, birliktelikler, aile bu konularında en büyük yansıtıcı görevini göreceksiniz. 


6 ve 12 günlere dikkat çekmek istiyorum. 

12 rakama denk geldiğinde 6  rakamının değeri maddi manevi artıyor, rakamlar evrenin gizli saklı enerjilerini sunuyor.

Kendinizi sorgulamak ve eleştirmekten zaman zaman çok endişeyle aşırı kontrolcü olmak, can sıkıntısı, herkesten saklanmak, kendi iç dünyamıza gizlenmek gibi böyle endişeli duygularla yalnızlaşmak.

Kendini görmezden gelmek, bu dönemde negatif etkiler olarak ortaya çıkabilir. Birey olmak, büyümek ve olgunlaşmak gerekiyor. Kendinize gelmeniz için bir hayli yoracak, böyle görünüyor.

Yeni ay bizlere olgunlaşan yürekler, büyümüş küçülmüş her şeyin meydana çıkacağını anlatıyor. Şimdi neyi olgunlaştırdığınıza bir bakınız. 

Endişe ve kaygı ?  Korkularınızı mı ? 

Bu yeni ay, kurunun yanında yaşta yanar, gövde gösterip sonra kaçanı tanımaz.

Bilginin, zamanı tecrübenin, zamanı, ilmin zamanı, şefkatin zamanı. Tüm bu bilgilere kendinizi katarak yapacağınız doğru hamlelerle zorlukların üstesinden gele biliriz.  Önce bel bükülecek, sonra boyun eğilecek, sonra secde edeceksin. Etle kemiğin birleştiği, bütün olma zamanı. Ruh ve kalp vücut bulacağı bir zaman.  

 Kendi değerinizi bilerek adım atın Denginizi sağlam tutun, sağlam iman sağlam adımla ilerleyerek. Bozulan dengeler, denginizi bulmaya hizmet eder bunu bilin. Yeni kurulacak dengelerin içinde  kendiniz olun var olun.

Kendinizi olduğunuz gibi ifade edin, ne bir eksik ne bir fazla 

6 +12 

12 burç var.  Bu sayı bütüne işaret gösteriyor, ilişkilerle tamamlanmayı gösteriyor sizlere.

 Soruyorum nedir başlamak?

İç sesim dedi ki , umut etiklerim hayallerim gerçek olanlarla karşılık görmek  

Soruyorum yine iç sesime, umut varımı?

Olmaz mı sen vazgeçme.

Parlayan ışık sende, sen kendi ışığını keşfet .

İstemek kalbin ışığından geçer, yeni ayın mottosu; iste sınırsız   iste, ben sana bolluk bereket veriyim.

Şunları sürekli fısılda yüreğine:  

Ben değerli ve özelim. Ben değişen her şeyi kabulleniyorum, yaşamayı seviyorum. Gök kuşağının renkli ışıkları tüm ruhumu sarıyor.  6 kuşaktan gelerek yanlışı doğruya çevirerek kabul ediyorum.

Seçiyorum kabulleniyorum, her koşulda  hak ettiğim o muhteşem canlı cansıza şükrediyorum. Bu hayatı yaşamamama vesile eden her güzel olanı seviyorum. Yüreğimin kalbimin ve ruhumun bana eşlik ettiği Allah nur ışığı ile aydınlanmayı  kabul ediyorum. Bundan böyle  yolumun aydınlığıyla  nereye gideceğimi karar verdim. Artık bunun bilincindeyim, biliyorum ve kabul ediyorum.  

Sordum rakamlara nasıl yaparım diye ? Rakamlar sayılar evren ve gezegenler. 

Dedi ki aklına sor…

Sordum nasıl başlarım diye ?

Dedi ki yüreğine sor…

Sordum nasıl tamamlarım diye?

Dedi ki ruhuna sor.

Rakamlar evreni tamamlar, evren insan halifesini tamamlar. Sonsuza dek yıkar, yeniden yapılandırır.

İşte sordukça cevaplar yerine oturdu.

Sevgiyle sağlıkla kalın.

Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder