, , , ,

Depresyon,iç darlığından kurtulma,sağlık,para ve başarı ritüeli

Depresyon,iç darlığından kurtulma,sağlık,para ve başarı ritüeli



Sürekli tekamül eden depresyon, panik atak, insan ilişkileri, iç darlığı, sağlık, para, başarı gibi enerjinizin düzelmesi ve frekansını değiştirdiğiniz her alanda değişim dönüşümü yaşamak, daha mutlu ve huzurlu olmak için bu ritüeli uygulayalım.

Ritüelde kullanacağımız malzemeler:

1 bardağın yarısına elma sirkesi, yarısına su ekle.

Bir tutam normal tuz  21 kere besmele çekiyoruz  ve 

Bir makas

Kırmızı ve siyah kurdele

 Olumlama: Öncelikle geçmişte bana bağlı olan atalarımdan gelen yapışık kalan  negatif  düşüncelerimi bu suya bırakıyorum deyin. Beni üzen kısıtlayan her şeyi suya aktarıyorum bırakıyorum. Beni kırıp döken, inciten, etrafımda gizli saklı arkamdan iş çevirenleri, beni yolumdan alı koyan işlerimde aksilik yaratıp engel olan kim varsa suya bırakıyor ve kapatıyorum. Öylede oldu kabul ediyorum. Bana kötü endişe veren her şeyi, günlük hayatımda  endişe verecek her şeyi suya kilitledim kapattım sözlerini içten inanarak olmuş kabul ederek söyleyin.

 Makası kırmızı siyah kurdele ile bağlıyoruz ve bağladığımız makası bir dahaki dolunaya kadar saklayıp dolunay geldiğinde  denize atıyoruz.     

Bir daha ki dolunay da en baştan  tekrar aynısını yapıyoruz.

Bu sefer suya olumlama cümleleri söylüyoruz.  Geçmişle ilgili  pişmanlarımızı değil, yeni umutlarımızı imgeleyerek oldu niyetiyle başlıyoruz.

 21  gün boyunca olumlama sözcüklerimize devam edeceğiz. 21 günlük süre içinde her iki günde bir sirkeli suyu lavaboya döküp yenileyin.

Evimizin her köşesine bereket için niyet ediyoruz, niyet ettiğimiz köşeleri iki günde bir değiştirelim.

Örnek 2 gün mutfak, diğer iki gün salon diğer iki gün hol  gibi.

2. dolunayda makasa bu sefer beyaz mor kurdele sarıyoruz.  Bağlamıyoruz sadece sarıyoruz, makasın ağzı açık şekilde sarın ve yüksek bir yere koyun, unutmayın makas yeni kullanılmamış olsun.

Bir dahaki dolunaya kadar duracaktır. Sonrasında makası denize atacaksınız yada evin bir köşesinde dura bilir. Her defasında niyet edin ve oldu kabul ettim diyeceksiniz. Diğer dolunay geldiğinde kurdeleler yakıp küllerini toprağa gömün yada evinizde bir saksıya bolluk bereket için niyet edin, gömerken bozuk parayla gömün.

 Düşüncelerinizi değiştirdiğinizde tekrarlama olasılığı vardır, ama insan hayatının çok önemli ve hızlı geçen döneminde duygularımızı değiştirdiğimizde bu bizim hayatımıza kısa sürede yansıyacaktır. Bu nedenle çalışmalarımızda duyguya inmek çok önemlidir. Kendini teslimiyete hazır hisset yeter.

Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder