, , ,

2022 yılına girerken pozitif enerji olumlaması

 2022 yılına girerken pozitif enerji olumlaması

Yeniliğe açık enerjiyle ruhumuzu şifalandırmaya açık tutalım  ve yeniden başlama senesi diyerek başlayalım.

 2022 hepimize bolluk bereket sağlık huzur getirmesini tüm benliğimle dualarımla hayrımıza gelişmesi için niyet ediyor diliyorum. Tüm ruhum kalbim bu niyetimi onaylayarak bu anı taçlandırıyorum. Şimdi  bu değişimi fark etmeye kalbimi açıyorum, ben bilincimi yükselten her şeye kalbimin kapılarını  açtım. Ruhumun farkındalığı artık artıyor,  kendi gücümle ruhumu da olumlu yola doğru özgür bırakarak ilerliyorum. Tam da bu an itibariyle artık kendi özümle iletişimdeyim, kendime dönüyorum ve bana iyi gelen her şeyi tüm enerjimle onaylıyorum.  Olumlu enerjiyi çekiyorum, eski kayıtlara dair ne varsa sevgiyle kaynağına geri gönderiyorum gönderdim.  Kabule geçip farkındalıkla sadece faydalı ve olumlu olana niyet edip yaşamımda yer açıyorum.  Kontrolüm ve iradem dışında bana yönetilmiş tüm olumsuz etki enerjilerden şimdi ve tüm zamanlara doğru özgüre ayırıp bunları tamamen bitiriyorum. Negatif olan tüm kapılarımı artık kapatıyorum,  bana hayırlı olmayana kapalıyım.  Beni üzen kısıtlayan engelleyen her ne var ise almıyorum.  Yüce Allah beni seviyor ve kolluyor, ben onun ilahi koruması altındayım. Dara düşünce beni kollayan odur, ben onun varlığı ile korunaklı ve güçlüyüm. Koruyucu ilahi ışığı beni takip ediyor ve ben dönüşümün halife kuluyum.

Kısmetim açık, benim olan beni buluyor. Ben kendimle ve kendi hedeflerimle kendi tekamül yolumda umut doluyum.  Daima her şeyin en iyisine layık olduğuma inanıyorum, almayı biliyorum hep ve daima şükür enerjisinde iyiyim.  Frekansım hep yüksek, şans para kısmet bolluk başarı aşk ve sağlık benimle. İsteklerimde rahatça benim yolumda önüme çıkar, sonsuz kaynakla ben işbirliği içindeyim.  Alıcı kalbim ruhumda bu niyetimi destekliyor .

Doğum rakam sayılarınızı söyleyerek duayı mühürleyin ve şansınızın açılmasına yeni kapıların açılmasına niyet edin.

 

Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder