, , ,

Ay boşlukta ilerliyor, bu hafta etkilenen harflerin enerjileri bu yazıda


Ay boşlukta ilerliyor, bu hafta etkilenen harflerin enerjileri bu yazıda 

Harfler konuşuyor, sizler destekliyorsunuz.

A K L İ Ğ Ü  

İsminizin baş yada son harfi  yada soyadınızın içinde bu harfler geçiyorsa 

Ay boşlukta iken, rutin düzen devam edebilir. Uzun süredir askıda bekleyen ve gündelik hayatın akışında engel çıkartan ayrıntıların düzenlenmesi için bu süreci değerlendire bilirsiniz. İsteklerinize odaklanın, niyet edin,  günlük dualarınıza odaklanın, zikirlerinizi çekin.

Keskin bir süreçten arınıyorsunuz, iyi düşünün iyi olsun .  

Mottonuz: 

Ben şimdi refah almaya layığım. Hayatım için ihtiyacım olan maddi manevi  sevgiyle dolup taşıyorum .Sevgi , neşe ,bolluk  ve  bereket ihtiyacım olan tüm hızıyla bana geliyor .Seçtim kabul ettim . 

Ş H B Z T S N 

Ay boşlukta olduğunda etkilenen harfler saatler sizin lehinize işliyor . İçinizdeki güce güvenin, kendi kendinizi kısıtlamayın. 

Bu hafta  yeni ciddi kararlar gerektiren olaylarda  adımlar atmamaya özen göstermenizi tavsiye ederim. 

  Mottonuz:

  Evren beni zengin olmak için seçti, böylece başkalarına da yardım edebilirim.

Zengin olmayı hak ediyorum, çünkü zenginliğimi yaratıyorum. Kendime güveniyorum . 


V C Ç Ö F

  Ay’ın boşlukta olması sizleri bir hayli destekliyor bu hafta hayatınızda her ne kararlar veriyorsanız olması gereken olsun diyerek adım atın. Ay boşlukta ilerlerken  bu süreç kısıtlı engelli bir süreç.  Önemli alım satım işleriniz de kararlar alırken bunu dikkate almakta fayda var.

Bu arada Ay’ın boşlukta kaldığı süreler, ruhsal ve duygusal açıdan son derece verimli olmaya bilir sizin acınızda. 23 Aralık sizler için daha verimli bir süreç, daha iyi adımlar ata bilirsiniz.  


Mottonuz:

  Şimdi hayatımdaki bolluğu kolaylıkla kabul ediyorum.

Zenginlik bana kolayca ve bolca akar. Ben bir para mıknatısıyım. Zenginliğe olan tüm karşıtlığı serbest bırakıyorum.

Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder