, , ,

26-31 Aralık Burçların enerjileri ve olumlamaları

Koç burcu enerjileri


Koç 

Kendime en üst varoluş seviyesinde yeni bir yolculuğa başlıyorum. Senin adına sevindim koç, yaşamının her alanına bu yeni ve süper enerji akışı seni saracak. Kendini ve her şeyi altın rengi bir ışık ile sarmala, tüm zamanlar senin için hazırlanıyor. Tüm inanç seviyelerinde bir çalışma gerçekleştiğine inan, her şeyin hayrının ne olduğunu düşün ve kendine de inan. Koşulsuz sevgiyi kendinde bulacaksın, artık bu yeni geçiş ile arınmaya ruhunla bedeninle şifalanıyorsun. Bu hafta oldu cümlesini hayal ederek imgeleri her şeysin hayırlısının olacağına inan.   Bu hafta kendini ilahî enerjini yükseltecek kişilerle konuşma yap,  yeni ortamlar yeni tanışacağın kişilerin yanında kendini huzurlu  hisset. Sevgi senin yanında olacak, mutluluk senin yanında olacak, bu hafta kendinle ilgilen  lütfen. Sezgisel olarak yola çıkıyorsun, bu yolda bilinçaltı komutları aldıkça ihtiyacın olan detayları bulup o kendini sana sunacaktır. İnanç hayattaki en büyük güçtür, kendi enerjinle her yeniliğe açık hisset ve kendini güçlü kıl. Kendi içinde değişime başlıyorsun, artık ilahî olanın kapısını aç, mutlu ve huzurlu olmaya niyet et. İyi düşün şanslısın!

Boğa burcu enerjileri


Boğa 

Artık geçmişi serbest bırak , acıları serbest bırak. Geçmişinde sana zarar veren her şeyi serbest bırak.

O kadar köklerine bağlı kaldın ki, çok direnç gösterdin. Teşekkür et serbest bırak, helallik al serbest bırak. Borcunu ödedin hiçbir şey artık yeni dönüşümüne engel olamaz. Yeniden bolca her sabah şükür ederek uyanma zamanı, olumsuz her şeyi hiç uzatmadan iptal et, seni değersiz hissettiren her şeyi bırak. Sana ilham vermeyen her şeyden uzak durma zamanı. Gereken  yerde hayır  diyemezsen içine kapanırsın. Bundan böyle köklerindeki olumsuz enerjiyi serbest bırak, kendi programını kendin formatlayacaksın. Dileklerine inan kendine inan kendini değişime ikna et. Yeni başlangıçlardan korkma, bitişten korkma. Enerjini yüksek tut, meditasyon yap, dua et ,inandığın her şey senin hayatında olumlu yönden yeni gelişmelerin kapısını açılacaktır. Dinlenmeye bak uykunu bolca al, şifalanmak için kendini doğaya bırak.

Bu haftaki motton;ben ihtiyacım olan güce sahibim. En iyi kararı en doğru şekilde veriyorum, düşüncelerime saygı duyuyorum. Sadece ben kendi olmak istiyorum, kendimi etkiliyorum ben izin verdiğim sürece de canımı yakabilirler ben izin vermediğim sürece de hiç kimse canımı yakamaz. Hayat düşündüklerim ne ve inandıklarımda bana sığınıyor ve ben hayatta yaşamayı seviyorum. Bolluk berekete hazırım, huzurluyum, şefkatli ve vicdanlıyım. Kendimi seviyorum, kendime saygı duyuyorum. Mucizelere çok açığım, mucize benim yanımda ve tüm akışıyla planlı bir şekilde bana geliyor. Aldım seçtim, aldım seçtim aldım, seçtim kabul ettim.  2 4 5 7 9  Sonsuz güç kaynağı ile iş birliği halindeyim, kabul ettim . Allah beni seviyor kabul ettim sevgiyle kabullendim.

İkizler burcu enerjileri


 İkizler

Hayatın tüm mucizesi senin içinde, seninle birlikte tüm akış planı aslında senin içinde. Bilincin, sezgilerin, konuşmaların her anlamda seni destekliyor. Artık kendine gelme zamanı, Bilgelik güç sevgi sen de bunları yanına al ve yola çık.  Haftadan itibaren korkularının önüne geç, nefret, kin, kıyas, haset korku fazla enerjilerden kurtulmanın yollarını ara. Eğer bunlar senin içinde varsa  nerelerden  korktuğunu bol. Korku sana ait olmayan ve sende durması gerekmeyen bir enerjidir. Allah ve kendini seven korkudan zaten uzak olur. Korku tek blokajdır, korkularınla yüzleş ve sevgiyle kabullen. İstediğin her neyse kendine güven saf ve net enerjine odaklan. Sadece kendi ayaklarının üstünde durduğunu bil,  kendi  işini kendi emeklerinle alacaksın. Kimseden medet umma, sen güçlüsün sen çok başarılısın sen kendi ayaklarının üstünde durabilecek güce sahipsin. Allah seni sınırsızca seviyor, bu sevgi gücü sana yeter koşulsuz sevgi ve buradan gelen güç seni sarıyor. Sen Rabbine güven, inancını bozma. Sonsuz güç kaynağı senin ruhunda, şeytanın şerrinden korun. Bu hafta kötü düşüncelere yer verme, kendin ol, kendini sev, kendine güven. Düşüncelerini  kelimelerini iyi kullan, enerji yağıyor senden çıkıp sana geliyor.

  Bu haftaki mottonuz; yaşadığım her konu her ne olursa olsun geride bırakıyorum, sevgiyle geçmişi acıları kırılıp döküldüklerimi geride bırakıyorum. Korkularımın önüne geçiyorum. Allah'ım tüm dileklerim için bana hayırlı kapılar açıyor. Ben içimdeki bilgiye güveniyorum, işbirliği yaparak bolluğu ve bereketi kabulleniyor onaylıyor seçiyorum. İlahi rehberlik yardımı ile kendimi manevi yönden güçlü hissediyorum. Bolluk, para ,aşk, iş her şey beni gelip buluyor, mutluyum, huzurluyum. Bilinçaltımda kötülüğü giden enerjileri geride bırakıyorum. Artık huzurluyum.

Yengeç burcu enerjileri


Yengeç 

Daima her şeyin en iyisine layık olduğunuza inanıyorum,  daima şükür enerjisindesiniz. Frekansınız açık, hep yüksek şans, para, kısmet, bolluk, başarı, aşk ve sağlık benimle. İsteklerim rahatça benim yolumda önüme çıkar, sonsuz kaynakla ben işbirliği içindeyim. Bu cümleleri sık sık her sabah kullanın. Bir bardak suya bu sözlerle birlikte  dualarınızı da okuyarak  için.  Şifa sizdedir, layık olduğunuz mutluluk enerji içindesiniz. Artık kötü günleri geride bırakıyorsunuz. 2021 parasal yönden sizi oldukça yordu, ikili ilişkilerinizde, aile, iş, her şeyle yüzleşmesiniz. Kim iyi, kim kötü, kim beni destekliyor, kim benim yanımda, kimler canımı yaktı, kimler arkamda durmadı, her zaman her yerde siz olduğunuzu fark ettiniz artık siz yeniden doğdunuz, yeniden başladınız. 2022 sizlere her anlamda mucizevi kapısını açacak. Şans sizden yana olacaktır, olumlu düşünün. Kısmetler sizden yana,  hayallerinizin arkasında durun, artık siz yeniden başlıyorsunuz. Derin bir nefes alın,  daima şükür eden samimi insanlar la birlikte olup kısmetlerinize odaklanın.  Sizlere şans , kısmet de hazır olan her şey kalbinizin enerjisine gelecektir. Bu seneyi çok iyi değerlendirin,  tüm dileklerinizin arkasında yüce yaradan  var. Kalbinizin çakrasını açıp dualarınızı odaklanın, tam da orada işte şansınız başlayacaktır. 


Arınma ve geçmişi bırakma dualarınızı sizlere veriyorum:

 2022’ye girerken mutlaka 21 salavat çekin, Hicri Suresi nin 1. ayeti okuyun. 21 Cafer’in suresini okuyun ve dinleyin. 21 Kureyş suresini okuyun ve dinleyin. 170 kere El Kuddüs esmasını zikr edin.

 Bu duaları bir bardak suya okuyup içilirse daha tesirli olur. Suyun içine  gül sirkesi ve defne yaprağı da ekleyebilirsiniz. Suyu içerken  en dibinde çok az su bırakın, okumayı gece tamamlayıp az kalan suyu sabaha kadar bekletin. Kalan az suyu sabah toprağa dökün niyet edin bu size iyi gelecektir . 21 gün boyunca her gün Ya Şükür Ya Rezzak Ya Samet Ya Kuddüs Esmasına 134 kere zikr edin. 

aslan burcu enerjileri


Aslan

Şimdi ismini zikret ve şu sözleri tekrarla. Şimdi ve tüm zamanlara doğru, yaşamımda en üst seviyeye beni taşıyacak olanı almaya niyet ediyorum. Tam da bu anda hayatımı yeniliyorum ve kabulleniyorum. Kendini mühürle.


Başak burcu enerjileri


Başak 

Bu hafta taşlar artık yerli yerine oturuyor. İyilik yaptın iyilik görme zamanı. En büyük şifalanma kendi içinde. Artık düşüncelerini kendine sakla, kazancını bereketini rızkını her anlamda kendine sakla, bundan sonra iyi olanı düşün. Hayat seninle büyük sınavı verdi, bundan sonra sınavın senin de kendinle birlikte. Kıtlık zamanın bitiyor, kötü günlerin geçiyor acıların diniyor. 21  gün  boyunca her  sabah aynaya baktığında iyi şeyleri düşün, iyi şeylere odaklan. Her an senin için yeni fırsatlarla dolu hayat yeniden başlıyor. Şans yeni anlaşmalar yapman için senin kapında bekliyor, içindeki saf sevgi ile yapacağın yeni çalışmalar ve anlaşmalar seni yükseğe taşıyacaktır. Eski olumsuz deneyimleri geride bırak, düşman falan yok engel de yok aslında o engeller ya da dirençleri kendin  yaptın. Senin düşüncelerin bundan sonra sana ait, kendini oluştur kendini geliştir. Bu haftaki motton; rahatım özgürüm alıcı frekanstayım. Yüksek güçlü iş birliği içindeyim, oldu seçtim kabul ettim. Her duamın sesi duyuluyor, sevgiyle kabullendim sonsuz kudret bana akıyor ve kabullendim. Bir bardak suya 21 kere bu cümleleri söyle ve  suyu iç.

Terazi burcu enerjileri


Terazi 

Gelecekle ilgili  planlamaya hazır mısınız? Özgürlüğe, rahat yaşama,  sevilmeye aşık olmaya, para akışı, rızkınızın gelir kaynağınızın açılmasına hazır mısınız? Artık almayı kabullenin, olduğunuz yerde zenginleşmeyi kabul edin. Alıcı frekansınız açılmıştır. Güçle işbirliği içindesiniz, bundan sonra  sancılı dönemleri geride bırakmaya hazırsınız. Eski yüklerden arınmanın tamda zamanı. Kendini sorgulamaktan vaz geç, korkularından arınma zamanı geldi. Kendini hatalı suçlu kurban seçme, her şey bir sürece tabiidir en doğru zamanda seni gelip bulur. Bundan sonra odaklan yoğunlaş ve bilinçaltına hepsinin ne kadar değerli olduğunu da ilgili girişler yap . 

Bir bardak su ya şimdi  tüm enerjinle anlat,  affetmek istediğin kişileri , konuyu da anlat. Kendini ifade et anlat suya kendini affet, kendinden özür dile. Suyu istediğin arzu ettiğin yere, gönül ferahıyla, denize akan suya veya  toprağa  dök. Bırak kızgın olduğun kişi varsa bir kağıt yak, suyu yanan kağıdın üzerine dök. Tüm öfkemi suyla söndürdüm de. Şifa sen de inanarak şu cümleleri söyle.  Tüm öfkemi geride bırakıyorum,  oldu kabul ettim, arındım, temizledim, şifalandım.  Şifa tüm benliğimle beni destekliyor.

akrep burcu enerjileri


Akrep

Her ne olursa olsun dileklerinizin kapısı açılıyor, beş yıl aradan sonra kendi kalbinizin çakrasına odaklanıyorsunuz. İyiliklere güzelliklere açık bir enerjiye sahipsiniz, çevrenizde olup bitenler bundan sonra sizi ilgilendirmeyecek. Siz çevrenize sürekli yardım ettiniz ama artık kendiniz için çabalama zamana geldi. Tüm dertlerinizden ve sıkıntılarınızdan arınma döneminin içerisindesiniz. sizler iş alanında ikili ilişkilerinizde oldukça yoruldunuz, aile kurmak için mücadele verdiniz. Artık her alanda bolluk bereket şans uğur sizden yana değişime hazır mısınız? 

 Her duam oluyor ve bunu kendiniz cevaplıyorsunuz. Tevekkül içindeyim, ilahi olan bağım güçleniyor. Niyetlerim saf ve temiz enerji ile buluşuyor, başladım artık. Niyetlerinize odaklarının. Yaşamı seviyorum, her şey iyiliğim için, her şey tam da olması gerektiği gibi, kendimle gurur duyuyorum. Bugüne kadar çok şeyler başardım çok şeylerle yüzleştim, çok acılar yaşadım, artık geride bırakıyorum. İyiliklerle güzelliklerle kendime sığınıyorum, ben kendi adıma bir uyanışın içendeyim. Nefes alıyorum buradayım ve hayat benim için üretmeye hazır. 2022 yılı sizlere tüm enerjilerle bağ kurmanızı sağlıyor. Niyet yolun açık görünüyor. Güvendeyim hissediyorum sevgiyle alıyorum hayal edebildiğim her şeyi yaşamıma çekiyorum .Her dileğiniz gerçek oluyor, bu güçlü kapıyı sizlere 22 Aralık da açılıyor.

 Bolluk ve bereket sizlerin yanında olsun, 2022’ye girerken uyumadan önce niyet et ve inanarak başla. 2022’ye girerken mutlaka bu duaları odaklanan ve bir bardak suya 352 ya Allah ya kafi oku.

 1000 kez ya hafız , 122 kez ya Muhahir’de  

Yay burcu enerjileri


Yay

Bu hafta her zamankinden daha fazla güvene ihtiyaç duyuyorsunuz.

Yay insanı öncelikle değer verip ve güvenmek ister. Bu hafta her şeyin senin yaşamında işlemeye başlaması için ona yeterince inanmış olman şart. İçindeki inancı bul ve kendini kendini pozitif yönden güçlendir. Özünü beslenmek zorundasın, yaşam yolculuğunda buna çok ihtiyacın var. Bu haftadan sonra yeniden diriliyorsun. Maddi manevi olumlu yönden destekleyen enerjiler başlıyor. Bunu iyi değerlendirin.


oğlak burcu enerjileri


Oğlak

2022 Yılı için düşüncelerinizi şimdiden imgeleyin ve şu cümlelerle lütfen tekrar tekrar kendinizi ifade edin. Hayat size olumlu yönden yeni geliştirmelere açık bir kapı bırakıyor. Üç ay boyunca sürprizlere açık olun, maddi manevi gelecekle ilgili yeni planlarınızda  kendinizi ifade edecek  ve her konunda mutlu olacaksınız. Kendi kendinizi enerjinizi düşürmemeye dikkat edin. Hayat şimdi size sürprizler le yeni hediyelerle geliyor. Şimdi bu cümleleri bugünden itibaren lütfen okumanı istiyorum ve kendini mühürle.  Ben ihtiyacım olan güce sahibim, her anım bolluk aşk şifa olumlu sonuçları bana getiriyor. Bütün bedenimle ruhumla kabul ediyorum. Ben çok başarılıyım ve hedeflerime ulaşıyorum. Geçmişte edindiğim tecrübelerimi hep en doğru şekilde kendi faydam için kullanırım. Geleceğim için gereken her şeye sahibim, kendimi güvende hissediyorum, kısmetim açık, bolluk ve bereket her zaman benimle birlikte. Kendimi seviyorum ve kabul ediyorum. Allah beni seviyor, Allah ilahî arşın sahibidir. Ben yalnız değilim, kimseye kırgın  kızgın da değilim, kendimi seviyorum.

Kova burcu enerjileri


Kova

Hayat sana her ne yaşatmışsa yaşatsın artık bundan sonra ruhun hep yenilenmeye açık olsun. Bilinç altını temizle, ihtiyacın olanı kabullen, ihtiyacın olmayanı artık geride bırak.  Zorluklar seni yormuş yıpranmışsın, artık sana tavsiyem enerjini toparlanma zamanı geldi. İlahi plana güvenmeni istiyorum. Allah seni seviyor, korkularından arın. Zirve mi yapmak istiyorsun artık bu zirve sana çok uzak değil, ihtiyacın olan yolu hızlıca seçebilirsin. Dua en büyük destekçin olacaktır.  İç dünyandan ne kadar derin olursa titreşimini o kadar artar. Pozitif yönden yenilenmeni istiyorum, senin hayrına gelişecek aylar var, her ay senin için sonsuz kudret kapıları açılıyor. İçinden geldiği gibi dua et her şey senin hayrına gerçekleşeceğine inan. Yüce Allah'ın bildiği vardır, yaşanılan her olay güçlendirmek ve fark yaratmak için sana bir şeyler katmak ve ruhuna çağrıda bulunmak için. Her şey senin hayırlı olacağına inan, bundan sonra şükrünü bolca yap. 

Bu haftaki motton; yeni bir yaşama ayak uydurmak için kendimi kabulleniyorum. Kendimi bu geçişe hazır hissediyorum. Yaptığım her şeyin hayrıma gelişeceğine inanıyorum. Allah'ın izni ile bu süreçten güzel olarak çıkacağım, benim için hayırlı olan her neyse ben bunu kabulleniyorum. Ben içimdeki bilgeliği güveniyorum. Kendimi onaylıyorum,  kendimi seviyorum yeni ve hayırlı işlere kendimi seçiyorum.



balık burcu enerjileri


Balık

Balık başarı cesaretle başlamaktır , sizler çok cesur ve inançlı kişiler olarak şansınızı yoktan bile var ede bilen enerjiye sahipsiniz. En dibe vurdun ama olaylar ve  zaman sana aslında sağlam bir yeni zemin oluşturmanı sağladı. Bu yaşadıklarınla  geri kalan yaşamında neyle nasıl savaşman gerektiğini görmen gerekiyordu. Cesursan niyetinde de samimisin demektir, Düştün, yoruldun, canın yandı, kırıldım incindin, affettin, bağışladın, nefret ettiğin kişiler de oldu, ama bundan sonra her alanda her durumda her ne olursa olsun dikkatli  daha sağlam adım atmaya başlıyorsun. Artık bundan sonra her alanda ne varsa her şeyi 2021’de gördün, artık değişme zamanı. Para zamanına girdin, sağlık zamanı, şükür zamanı, kötü giden her şeyi geride bırakıyorsun. 


Balık burçları şimdi olumlama zamanı.

 Tüm ruhumla ve kalbimle her iyilikleri onaylıyorum. Bu anı taçlandırdım değişimi fark etmeye hazırım. Kalbimi açıyorum, ben bilincimi yükselten her şeye kapımı açtım. Ruhumun farkındalığı artıyor ve  artık kendi gücümle ruhumu da özgür bırakarak ilerliyorum. Tam da bu an itibari ile artık  kendime dönüyor ve bana iyi gelen her şeyi tüm enerji ile net olarak çekiyorum. Oldu kabul ettim.













 


Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder