, , , ,

2021 yılından isteklerim

2021  den dileğim



 2020 yılında çok üzüldük kırıldık incindik, acılarla yüzleştik.

Neyimiz var neyimiz yok yeri gelince kaybettik, kazandık. Diz çöktük ağladık, ellerimizi semaya açtık.

Dua ettik yoklukla yüzleştik, varlığımıza şükrettik, asla isyan etmedik.

 Allah büyük dedik yalvardık. 

 Nemi istiyorum; 2021 yılında dünyada barış huzur istiyorum. Sağlık istiyorum, sevenlerime bolluk bereket mutluluk ,aileme dostlarıma gelmesine niyet ediyorum. 2021 bizlere muhteşem gelsin diliyorum.

Bu gelişiyle birlikte hayırlara vesile olsun,uğurlu olsun istiyorum.

2021 yılında çocuklarımız büyüsün gelişsin, sağlıklı olsun geleceğe emin adımlar atarak büyüsün yürüsün istiyorum.

Ben gönülden inanarak  istiyorum, sizler de bu mucizevi isteğime katılıyormusunuz?

Hadi yorumlara sizde isteklerinizi yazın.

Hep birlikte umut ve güzellikler dolu niyetlerimizle birlikte 2021 i karşılayalım.

Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder