, , ,

İsim analizi nasıl yapılır


İsim analizi nasıl yapılır

Sürekli bana gelen sorulardan bazıları hakkında bilgiler vererek sizi aydınlatmak istiyorum.  

İsim analizi nasıl yapılır?

İsim analizi yapılırken sadece isme göre yapılması yeterli sonucu vermez. Hem isim hem de soyadı beraber analiz edilmelidir. İkisinden oluşan sinerji önemlidir. Analiz de de doğum tarihini benim adıma önemi vardır, bu nedenle analiz yaptıranlardan gün ay yıl olarak doğum tarihini alıyorum çünkü doğum tarihinde bu dünyada var oluş amacını ve nelerin üstesinden gelerek tekâmül edebileceğinin bilgilerini görüyorum.

Ailelerimiz doğduğumuzda çoğu zaman farkında olmadan geçmiş kodları taşıyan isimleri bize veriyorlar.Örneğin dede,babanne,baba,anneanne,teyze hala vb isimler. Genetik aktarılan benzer olayları yaşayan kişilerin isimleri ailede olumsuz deneyimlerin çokça yaşanmışsa kişilerin ek isim almalarında büyük fayda görüyorum. Ailelerin bana göre yaptığı en büyük hata da ölmüş kişilerin isimlerini tazecik yeni doğmuş bir cana vermeleri ve o kişinin enerjisinin devamını sağlamaları. Güzel deneyimler yaşamışsa ne ala ya yaşamamışsa o küçük canın günahı ne? 

İsim analizlerimde kişiye ek isme ihtiyaç duyup duymadığımı da bildiriyorum. Yaşamında nelere dikkat etmesi gerektiğini ve nasıl davranarak tekamülünü gerçekleştireceğini de bildiriyorum. Ek isme gereksinim söz konusu ise o zaman soy ağacı çalışmasıyla ek isimler buluyorum. Tabi ki 12 kuşağa giremiyoruz sadece 4 kuşağa ine biliyorum.  

Ek isim bulma çalışmasında soy ağacınız gerekli oluyor. Yani anne-baba-anneanne-babaanne-dede-büyükbaba ve doğum tarihleri mutlaka bilinmeli.. Soy ağacına bakarak kullanmamak gereken harflerin seslerini çıkarıyor, kullanmam gerekli harflerin seslerinden oluşan isimleri size öneriyorum. Siz de bunlardan birini seçiyorsunuz. Sizin bana önereceğiniz isimlerin de olup olmayacağına bakıyorum.

Şirket ismi bulma, yeni araba alma ,yeni bir ev alma, çalışmasında ortakların ev sahibin, arabasını alacağınız kişinin tüm bunların hayrı vardır. Bu yüzden ince hesaplayarak, kişinin olumlu hayırlı adımlar atması için bu bilgiler çok önemlidir.

Kişinin  soy ağacına, doğum tarihlerine, şirketse kuruluş tarihine ve iştigal alanına gereksinim duyuyorum .

Sizlere isim önerilerinde elimden geldiği kadar yardımcı olmakla birlikte ,sizin de aklınızda olan düşündüğünüz, sizin önerdiklerinizi de inceliyor ve uygun olup olmadığını bildiriyorum. 

Anne adaylarına bebeklerine isim koymadan önce isim analizi yaptırmalarını öneririm. Yeni mal mülk alacaklar, yada satacaklar, yeni proje yeni planlar  yeni girişimlerde bulunmak isteyenler, her ince ayrıntısına kadar  harflerin titreşimi inceleyip sizlere yardımcı oluyorum.


Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder