, , , , , ,

Dolunay enerjisinde şifalanmak için dualar ve olumlamalar

 
dolunay enerjisi

Dolunay enerjisinde şifalanmak için dualar ve olumlamalar

Hadi başlıyoruz dolunay ve yeniay açılımımıza niyet ediyoruz .

Dolunay zamanındayız, şimdi bir litre suya dua okuyarak başlıyorsunuz.

Okuyacağınız dualar

 25/ besmele 

40 salavat 

25 ya şafi bedenimize ruhumuza diyerek 

7 kez inşirah süresi 

Şifa enerjisine, isimlerimizin enerjisine, negatifi hayra çevirerek bizler için hayrımıza ne iyi olacaksa diyerek niyet ediyoruz.

Biz çok muhteşem yaratıldık, Allah ne istiyorsa bizlere er geç nasip ediyor .

Şimdi niyet  dolunayda her zaman serbest bırakma enerjisi uygulanacağından, kurtulmak istediğiniz durumu, olayı, kişileri, hislerinizi vs. ne varsa maddeler halinde kağıda yazın ve hatta neden kurtulmak istediğinizi de belirtin.

 Fakat cümleleri kurarken şimdiki zamana ait cümleler kurun.  Cümleleriniz asla gelecek zamana ait olmamalıdır.

Örneğin size acı veren eski ilişkinizden kurtulmak için aşağıdaki olumlamayı deneyebilirsiniz:

"Bana acı veren eski sevgilimden ve ilişkimden kurtuluyor, onu ve kendimi serbest bırakıyorum. 

Onunla yaşayarak edinmem gereken tecrübeleri edindim ve dersimi aldım.

 Fakat bu ilişki artık benim kişisel gelişimime hizmet etmiyor.

 Ona karşı hissettiğim duygulardan kurtulmak benim elimde ve bu güce sahibim.

 Onu ve ilişkimi geçmişte bırakıyorum ve bu sayede özgürleşiyorum.

 Acı geçmişte kaldı, huzursuzluk geçmişte kaldı, hayal kırıklıkları geçmişte kaldı… 

Artık onu ve ilişkimi geçmişte bırakarak özgürleşiyorum.

 Artık bitti… Artık bitti… Artık bitti… Artık özgürüm… 

Artık özgür olduğuma göre kendimi daha yüce sevgilere ve yüksek enerjilere açıyorum. Benim ve bütünün hayrına olması dileğiyle, teşekkür ederim…”


Ya da kurtulmak istediğiniz şey borçlarınız, istemediğiniz kişisel davranışlarınız, duygularınız, etkisinden kurtulmak istediğiniz bir olay vs… her şey olabilir.

 Bahsedilen konular hakkında pratik olumlama kalıplarını kullanmak yerine kendi belirlediğiniz sözcükleri kullanabilirsiniz.

 Olumlarınız kısa ya da uzun cümleler olabilir. Önemli olan şey "inanç enerjisi” haricinde "şimdiki zaman” kipini kullanmanızdır.

 Bir de terk etmek istediğiniz şeyin yerine gelmesini istediğiniz durumu veya olayı da yazın.

 Çünkü evren o kadar mükemmel bir dengeye sahiptir ki hiçbir şekilde boşluk bırakmaz! 

Mesela "kilolarımdan kurtuluyorum” dediğinizde, "artık daha sağlıklı ve ince bir bedene sahibim” de deyin.

 Ya da "değersizlik duygumdan kurtuluyorum” dediğinizde "ben de evrenin bir parçası olduğuma göre eşsiz, değerli ve özgüven sahibiyim” diye niyet edin. 

Ve Verdiğiniz enerji evrene yayılmıştır ve bitmesi gerekenler bitmiştir.

  6. his, algılar ve dişilikle ilgili bir gök yüzü evren tüm gezegenler sizlerin hayrına sizlere biz Halife kullara hizmet ediyor  olduğundan yaptığınız dualarla sezgilerinizin güçlendiğini görebilirsiniz

. Özellikle bu niyet yaptığınız gece gördüğünüz rüyalar size yol gösterici ve mesaj verici olabilir.

Yolunuz açık bedeniniz şifayla dolsun. 

Melike Aydın

Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder