, , ,

30 Aralık yengeç dolunayı

30 Aralık yengeç dolunayı



Merhabalar
2020 yılın son günlerini bugün yengeç burcunda gerçekleşen dolunay ile kapatıyoruz .
Bizleri etkisi altına alan bu dolunay neler anlatıyor bir bakalım.
Dolunay etkisini sosyal yaşam alanımızda bir anlamda yeniliklere ışık tutacak. Bizler umut ışığını yüreğimizde o güzel sıcaklığıyla hissederek başlayalım. Asla pes etmeden hayata karşı yaşanmış zor günlerimize karşı sımsıkı tutunalım. Negatif gizlenmiş şeytani düşüncelerden fes fese kuruntulardan arınalım. Olumsuz düşüncelerle şeytanı sevindirene kadar, Allah ı güzel düşüncelerimle sevindirelim sevelim sayalım. Dualarımıza güvenerek karşılığını alalım.
Hiçbir şey için geç sayılmaz, bilincimizi iyi yönden kullanalım her şeyin bir bitişi bir başlangıcı vardır ya , anı yaşayalım. Geleceğe doğru ışık tutarak gün yüzüne taşıyalım. Konular ne olursa olsun aile iş arkadaş sağlık her şey gelip geçici. Gün gelir yaralarımız sarılır elbette, belki iz kalır ama bu da bizlerin bir imtihanıdır. Acılar yaşamadan üzülmeden ,ayrılıklar olmadan hiçbir şeyin değerini bilemeyiz. Belki yaşanacakları bizler kendi seçimlerimizle kendimiz hazırlıyoruz. Kendi imtihanımızı kendimiz izin verip yaratıyoruz, sonuçta bu bizlerin isteklerimize karşı verilen bir sonuçtur . Bu haftaya damgayı hava gurubu Ay’ın İkizler burcundaki etkisiyle ,kalpler kafamız niyetlerimiz düşüncelerimiz karmakarışık olabilir. Bir dostumuzu arayıp derdimizi anlatmak , dertleşmek isteriz. Acaba iyi mi yapıyorum kötümü yapıyorum diye düşüne bilirsiniz. Karşınızdaki arkadaşınız dostunuz iyi yönden sizleri etkiliye bilir size iyi gelebilir ,aksini düşünseniz acaba ne olur?
Siz kendi düşüncelerinizde biraz da sabırlı temkinli olun, acele etmeden biraz kendinize zaman tanıyın. Moraliniz bozukken öfkeli duygularınızla hareket etmeyin . Bu hafta duygular mantıkla bir biriyle eşleşmeyecektir . Karmakarışık ve dağınık bir hafta diye bilirim . Dolaysıyla çevrenizdeki insanlarla aynı fikirlerde olmaya bilirsiniz .
Dikkat! Bu hafta 15 gün içinde ağzımızdan çıkan cümlelerimize sözlerimize aman dikkat edin. Ani kavgalar tartışmalar içerisinde kendimizi bulabiliriz. Söz keskin bıçaktır , bir kere ağızdan çıktımı toparlaması zor olur. Şimdiden çevremizde de görmeye başladık, bu daha da uzun zamana kadar taşınabilir. Çok fazla dikkat edin diyorum ve sosyal yazışmalarda engeller kısıtlamalar yaşana bilir . Yazışmalarınızda kelime hatası yapabilirsiniz. E-Mail ile iletişimde, dosya göndermelerde sıkıtılar aksamalar aksilikler yaşana bilir.
Aile içinde sözlü tartışmalardan uzak durmaya dikkat edin. Özellikle evli çiftler, uzun süre sıkıntı yaşayanlar aman daha kötüsüyle karşılaşa bilirsiniz.
Ben şunu belirtmek isterim ki; şeytan evli çift arasına çok girer, vesvese kuruntu kıskançlık kalplere verir Bir ufak kıvılcım her şeye yeter. Şeytanı sevindirmeyin, şeytanın görevi çocuklar aile nerede huzursuz insan onu ele alır görevi bitince benim işim buraya kadar der pılını pırtısını toplar gider. Sonuçta kazandım der ve şunu unutmayalım ki manevi sevgi şefkati olan Allah'a yakın olan dua eden kişiye asla yaklaşamaz. Allah korkusu var burada, bana bir şey çıkmaz der.
Şimdi soruluyorum sizlere hangisi daha iyi ? Kafamızı toparlama zamanı!
Dolunay etkisini özellikle gecesi evimize, ailemize, sevdiklerimize yoğunlaşabilir, onları sahiplenip korumak isteyebiliriz. Evinizi sirke tuz gül suyla silin ,negatif kötü enerjinizden arının . Özellikle kapıları köşe dipleri cam çerçeveleri yatak odanız inceden temizleyin.
2021 her zorluğa karşı rahmetiyle bolluk bereketiyle hoş gelsin.
2021 yeni yıla keyifle huzurla mutlulukla sevdiklerimizi düşünerek onları arayarak girelim. Bu yıl dilerim ki gönlünüzden geçen her bir niyetleriniz hayırlısıyla hayrınıza geçecek bir yıl olsun. Bu yıl kendimizden emin ve sevdiklerimizle birlik bir yıl olsun. Bu hafta evde olmanızın kıymetini, güzel anlarını düşünün. Nerde o gösterişli yeni yıla girenler. Nasıl bir imtihan oldu bizler için, bundan ben ders çıkardım eminim ki sizler de bana katılıyorsunuzdur. Yeni yıl için çok lükse gerek yok, biz 2021 yılında tek rakama düşmesiyle yeni bir başlangıcın hazırlık içine girmiş olacağız. Bu yıl sevdiklerimizle neşe dolu bir yılımız olsun.
Yeni yıla girdiğimiz an başlayacağız. Sert çekişmeler, dış ülkelerle, ani kararlar ,yenilikler . Daha önce blog sayfamda bir ay önceden yazmıştım sizlere. Her şey gün yüzüne çıktı, şimdi yine diyorum İtalya, Fransa,Rusya,Amerika,İran,Çin devleti yeniden kuruluyor ve dünyaya hükmedecek. Aman aramızı iyi tutalım ,ne hikmetse biz gelene âmin diyoruz elbette bizim zamanımızda gelecektir. Çin 2023 yılında bizimle iletişimi güçlü kılacaktır. Rusya, besle kargayı oysun gözünü, şimdiden sizlere söylüyorum.
Yeni yılınızı en içten duygularımla kutluyorum. Vatanımıza milletimize sevenlerimize hayırlı uğurlu olsun.
Sevgiyle sağlıkla huzurla kalın, isminize göre yaşayın.

Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder