, , ,

Harflerin negatifi,pozitifi olurmu?Demeyin!

 

Negatif harflerHARFLERİN NEGATİFİ, POZİTİFİ OLUR MU? DEMEYİN! 

Pozitif Harfler: 

A-B-C-Ç D-F-K-L-M-N-P-S-Ş-U-V-Z 

İsminizin ilk baş harfleri pozitif harflerden oluşuyorsa, aralık ayı sizleri destekliyor size tavsiyem karşındaki her kim olursa olsun korkma! O an ne yapmak istiyorsan onu yap. İleride keşke desen bile üzülme. Çünkü o an onu yapmak istiyordun ve yaptın.

Eğer hayatta yapacaklarımızı ve yaptıklarımızı kendi mutluluğumuz için değil de başkalarını memnun etmek için yapıyorsak, her zaman mutsuz olur ve giderek yaşlanırız. Şimdi usulca arkana yaslan ve derin bir nefes al. Ve şu sözleri tekrarla. 

Ne olursa olsun hayat anlıktır ve ben an’ı yaşayacağım. Kimsenin ne düşündüğü umurumda bile değil. Hayat benim hayatım. Kendimi seviyorum.demeniz yeterlidir, asla negatif yönlerinizi kullanmamaya özen gösterin. Hatalarınızdan ders alıp sevgi enerjinize geliştire bilirsiniz aksi taktirde gelişim gösterirseniz ceremesini siz çekersiniz.

Sizler pozitif yönünüzle beslene bilir, şifa bula bilirsiniz. En güzel günlere doğru yeni oluşumlara açık olursunuz   

Negatif Harfler:

E-G-H-Ö-O-Ü-Y 

Burada yazılı olmayan diğer harfler nötrdür.

Aralık ayı sizlere yeni titreşimini gösteriyor, zor harflerdir. Ama bazı kişilerin hayat yolundan ders alıp güçlenerek yürüyebilmesi için de o enerjiye ihtiyacı vardır. 

Daha sakin tedbirli ve sabırlı olunuz, önemli bir süreçten geçiyorsunuz.

Sevgili arkadaşlar küçük bir hatırlatma yapmak istiyorum  Manası zor olan isimlerin insan kaderi için zor olduğunu gözlemledim, bu yüzden isimlerimiz bedenimizi ruhumuzu yaşam alanımızı geleceğimizi mahşere kadar belirliyor.

İsminize göre yaşayın ve sevgi huzurla kalın.


Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

3 yorum:

  1. Merhabalar Melike ablacığım benim ismim Renginar Mutlu Şentürk. İsmimin baş harfi R fakat yazınızda R harfi ne negatiflerde ne pozitiflerde var. Nötr müyüm acaba anlayamadım.😊❤️🌹😘

    YanıtlaSil
  2. Ayrıca R harfi nötrse bunun getirileri ve götürüleri nelerdir cevaplarsanız çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ediyorum ve sizi çok seviyorum ❤️🌹😘

    YanıtlaSil