, , , , , ,

Evimiz,iş yerimiz,iç darlığımız ve sıkıntılarımız için okunacak dualar.

 


Evimiz,iş yerimiz,iç darlığımız ve sıkıntılarımız için okunacak dualar.

Müminin silahı duasıdır!

Evimiz ve iş yerlerimizde kendi içimizdeki  ruhani sıkıntılardan , problemlerden kurtulmamız, olumlu enerjilerimize kavuşmamız için öncelikle  pozitif düşüncellerde olmamız çok önemlidir.

 İç huzursuzlukları sıkıntılar yaşıyorsak İnşirah Suresi ve İsmi Ağzan duasını okuya bilirsiniz.

 Allah  biz kullarına  şifalanmamız için çok dua gönderdi. Nazar için Fatiha, Nas, Felak , Ayetel Kürsi ve İhlas bunları istediğiniz saatte istediğin günlerde okuya bilirsiniz.

Şunu belirtmek isterim ki  özellikle sirke tuz gül suyu ben çok kullanıyorum. Bunlarla duş alıp bol bol salavat bol bol esmalar la ve içimdeki sıkıntıyı gidermek için de Yasin Suresi ve Bakara Suresini sıkça evimde okuyorum. Allah’ın 99 ismi ile birlikte şifa buluyorum. Sizlerde evinizde çarşamba perşembe inşirah Suresi okuyabilirsiniz .Salı ve pazartesi günleri Allah’ın isimleri ve  azam duasını ve cuma cumartesi günleri de Nisa Suresi, Yasin Suresi ni evinizde okuyabilirsiniz .Perşembe günü bol bol salavat çekip Allah’a bol bol dua edelim.

Müminin silahı duasıdır! Ben dualarla şifa  buluyorum, içimdeki o negatif enerjilerden arınıyorum. İş yerine giderken 99 kez İnşirah Suresini 99 kez Allah’ın ismi ve azam duasını okuyorum. Sizlerde evinizde ,işlerinizde yada araba yolculuklarınızda bunları  okuyabilir dinleyebilirsiniz.

 İç darlığı içinde pazartesi günleri içeceğiniz suya çok az sirke damlatıp Allah’ın 99 ismini okuyup içebilirsiniz.  Önemli olan istemektir, önemli olan kalbin penceresinden değil kalbin kapısını yavaş yavaş aralayıp girmektir.. Sabrederek inanarak kendinize güvenerek tüm kötü enerjilerden arınarak bunları yapın lütfen.

Çarşamba, perşembe, cuma günleri ada çayı ,çörekotu, çıra, tuz, karanfil, defne yaprağı ve gül yapraklarını bir kaba  ekleyerek tütsü yapabilirsiniz .

Temiz kalp inanç, güzel niyetler ve dualarla şifa kapınız hep açık olsun inşallah.

Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder